Startsidan  Om mig  Kontakta mig

En liten hälsning från mig

Hej kära ni ♥

Nu var det länge sedan det hände något här på HOMEMADE, det blir så ibland. Men jag tänkte meddela er om att min blogg inte ligger nere, utan jag väntar helt enkelt på att jag ska ha möjlighet att fortsätta baka. När jag kommer tillbaka, vilket förhoppningsvis blir till sommaren, så kommer jag utveckla min blogg så att den blir ännu mer innehållsrik och mysig att följa!

Hoppas att ni alla mår bra & att ni fikar mycket kakor ♥

Tusen kramar till er från mig!



Kommentarer
Postat av: tildan

det låter alldeles förträffligt hjärtat :*

2011-05-11 @ 17:05:34
URL: http://hangmattemys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0