Skriva

 

Traveling Soldier.


Min älsklingslåt nu. Älskar den. Den fyller mitt hjärta så.

 

Den 2 senaste veckorna har varit konstiga. Liksom upp & ner.

Har haft en intensiv träningsperiod. Men fikat mycket (!!!).

Har varit glad, haft roligt. Men känt mig så ledsen, och varit uttråkad.

Har varit sur för att jag inte fått jobb, har fått jobb.

 

Ja men, ni ser.

På tisdag ska jag rida, å, på min gamla ridskola!

Det kommer nog kännas lite konstigt, & mindre.

Var där mycket när jag var 8-9. Men de stora varelserna skrämde mig när de sprang så fort & jag satt på.

Tänk om jag inte hade slutat rida. Det hade varit dyrt, för mig & främst för mamma & pappa.

Men det var nog inte min grej helt enkelt.

 

Åh.

Sov gott!

/ NATALIE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0