Filip


Sing a Song

Hej! Med musik på högsta volym sitter jag nu i sängen och sjunger för allt jag har. Idag har jag bakat cupcakes, de på bilden. De blev totalt perfekta! Och idag rullade jag ut min rosa skönhet ur garaget och cyklade på den. En bra känsla! Så är det. :)

Sunny day

Goddag. Idag är det lördag och vädret är alldeles fantastiskt! Solen skiner. Just nu sitter jag ute i sackosäcken och solar ansiktet,det är precis vad min hy behöver efter en tuff vintertid, hihi. Min lilla älskling åkte nyss härifrån :( vi har suttit ute i en timme och lyssnat på Rascal Flatts, tihi. Det är helt ljuvligt väder! Nu ska jag in och hjälpa mami med maten, hihi.

I'm so tired

Hola! Nu är jag helt slut, vilket mestadels beror på huvudvärken som jag har burit runt på exakt hela dagen. Nu sitter jag iallafall i min säng och bara leker med min nya mobil, jag har ett nytt tema i rosa, hihi. Min älskling fick ett sommarjobb idag som kommr att passa honom jätte bra tror jag! Jag hoppas att jag också får ett jobb snart... Nej, nu ska jag göra något annat innan jag går å lägger mig. Dröm söta drömmar, tihi.

nokia n8

Hej bloggen :) Nu ligger jag i mammas å pappas säng å söver Lulle! Idag fick jag min nya mobil - nokia n8. Den är väldigt fin å bra, hihi. Kameran är helt otroligt bra! Tihi. Puss

RSS 2.0