Mysig kväll

27 Februari .

Hej !
  Jag sitter i min säng och har precis njutit av en kopp polka-té & ljuvlig choklad som jag fick av min älskling. ♥ Det blev jag jätte glad för ! För en stund sen läste jag mina två berättelser som jag har skrivit här på pappas gamla dator, de är väldigt bra. Någon dag ska jag fortsätta.

I fredags fyllde lillan år ! Hihi. 10. Hon fick en mobil, den blev hon överlycklig för. Så som hon har längtat & tjatat är det inte så lustigt, hihi. Imorgon ska jag, pappa, Filip och mamma åka in till 3 för att köpa nya mobiler till oss. Jag hoppas att min får vara rosa. Tihi.

Den här helgen har jag tillbringat hos min käraste, det har varit så mysigt så. Älskar att vara med honom & älskar honom. :)

Nu ska jag sova, men jag ska lägga upp 4 saker som får mig att le:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0