Lillebror fyller år

5 Februari.

Idag har vi haft kalas med familjen, farfar & M-A. För Lille Lulle som fyller 7!
Han blev glad för basketbollen, basketkorgen, innebandybollarna, hockeyklubban, påslakanet med Barcelona, handduken med Messi, skolsakerna i fotbollstema och det långa tuggummit... och maraboun. Och allt annat.

Jag tycker att det är mycket mysigt med kalas här hemma.
Vi har fikat semlor, prinsesstårta (Kungatårta, som Lucas säger), hemgjorda maränger, godis och god mat.
Vi kollade på "Det regnar köttbullar" - en mycket märklig film. Helt flippad.

Vi slängde ett öga på Melodifestivalen också, men det var nästan inget att ha. :)
Jag har sökt sommarjobb & sådär idag, det känns skönt... !
Nu är jag tröööött och vill sova!
Så god natt min skatt. :)

/ NATALIE.
(Går inte att ladda upp någon bild tyvärr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0